نوشته شده توسط : kookmobile

آیا بزرگترين مرجع تعميرات موبايل در ايران را ميشناسيد؟

موبایل را می توان یکی از نزدیک ترین دوستان هر کاربری دانست. کاربران تلفن های هوشمند، گوشی های خود را همه جا در دست دارند. کاربران گوشی های هوشمند را می بینیم که حین راه رفتن، زمانی که در تاکسی سوار هستند و خلاصه در هر حالی گوشی های خود را در دست دارند.

تعمیرات موبایل

موبایلی که همواره در دست کاربران است، مستعد صدمه دیدن و آسیب فیزیکی است. تعمیرات موبایل کاری پیچیده و در عین حال لذت بخش است و شما در صورتی که یک مرکز تعمیرات موبایل معتبر را بیابید، می توانید با صرف هزینه کم و با اطمینان بالا گوشی یا تبلت خود را تعمیر کنید. هر تلفن همراهی ممکن است به دلیل ضربه خوردن، آب خوردگی، اتصال به پاوربانک و یا شارژر غیر اورجینال و ... دچار مشکلات مربوط به سخت افزار (لاجیک برد بانضمام تمامی بخش های مکانیکی و الکترونیکی گوشی) شود. در این صورت، بهترین گزینه برای تعمیرات گوشی های هوشمند، مراجعه به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات موبایل است.

تعمیر گوشی آب خورده

درصد قابل توجهی از کاربران تلفن های همراه، گزارش هایی را مبنی بر آسیب به گوشی های شان توسط مجاورت و یا تماس با آب ارائه داده اند. گوشی افرادی که به واسطه ی شغل هایشان در طول روز تماس بیشتری با مایعات و رطوبت دارند، بیشتر به دلیل آب خوردگی و صدمات ناشی از آن دچار مشکل های گوناگون می شود  و یا می سوزد . آب خوردگی گوشی را می توان یکی از بزرگترین مشکلات دسته ی بزرگی از کاربران تلفن های همراه به شمار آورد. تکنسین های تعمیرات موبایل این مساله را به صورت جدی بررسی می کنند و گوشی آب خورده را در زمان کوتاه و با هزینه ی قابل قبولی تعمیر می کنند؛ متخصصان تمام بخش های داخلی گوشی را چک می کنند و اگر هر قسمتی از گوشی با آب خوردگی مشکل پیدا کرده باشد، آن را تعمیر یا تعویض می کنند.

تعمیرات سخت افزار موبایل

تعمیرات موبایل در بخش نرم افزاری مانند تعمیرات مرتبط با اتصال به شبکه (مشکل آنتن دهی) و WIFI ، رفع مشکلات مربوط به کیبورد و  Trackpad، نصب ویندوز، نصب انواع نرم افزارهای اورجینال، اتصال گوشی به انواع دیوایس های هوشمند، ریکاوری دیتا، انتقال دیتا و … است. رفع مشکلات مربوط به EMMC -هارد موبایل- نیز در همین دسته می گنجد.

هزینه تعمیرات موبایل

اگر شما نیز یکی از صاحبان گوشی های هوشمند هستید و گوشی موبایلتان نیاز به تعمیر دارد، خوب است به یاد داشته باشید که تعمیرات موبایل در شرکت کوک موبایل و به دست کارشناسان مجرب این حوزه، هزینه مقرون به صرفه ای را به همراه خواهد داشت. تجربه سال ها خدمت به دارندگان تلفن های همراه هوشمند به ما ثابت کرده است که کاربرانی که خودشان شروع به تعمیر گوشی های آسیب دیده خود می کنند در انتها هزینه ی بالاتری بابت تعمیر گوشی خود می پردازند و به همین دلیل قویا توصیه می کنیم که در صورت آسیب دیدگی گوشی، موبایل آسیب دیده خود را برای تعمیرات، به اولین مرکز تعمیرات موبایل که مورد اطمینان شما است بسپارید. برای تعمیر تلفن همراه خود با کارشناسان شرکت کوک موبایل در ارتباط باشید و با بهره مندی از یک دهه تجربه ی کارشناسان، تعمیرات با کیفیت و مقرون به صرفه موبایلتان را تجربه کنید.

تعمیر صفحه نمایش (ال سی دی) و تعویض گلس موبایل

یکی از رایج ترین انواع تعمیرات موبایل، تعمیر صفحه نمایش  و یا ال سی دی گلس شکسته موبایل است؛ به همین دلیل تدابیر و راهکاری های خوبی برای تعمیر آن به وجود آمده و روز به روز پیشرفت کرده است. در واقع شکسته شدن صفحه نمایش موبایل یکی از مشکلات اصلی خریداران در 1 سال اول خرید تلفن های همراهشان است. اگر ال سی دی موبایل شما شکسته یا ترک خورده است، نگران نباشید؛ چرا که تعمیرات موبایل مربوط به صفحه نمایش (تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی) با هزینه کمتری نسبت به تعویض ال سی دی انجام می شود. گلس ال سی دی شکسته ی موبایل شما به دو شرط قابل تعویض است:

شرط اول: ال سی دی تصویر داشته باشد و هیچ یک از قسمت های ال سی دی پیکسل نسوزانده باشند. برای آن که بتوانید از این موضوع مطمئن شوید، می بایست ببینید که هیچ قسمتی از ال سی دی گوشی تغییر رنگ نداده باشد و جایی از آن به رنگ زرد، بنفش و یا سیاه تغییر رنگ نداده باشد.

شرط دوم: تاچ ال سی دی لگ و تاخیر نداشته باشد و بتوانید به درستی تمام صفحه را لمس کنید.

اگر هر دو شرط بالا به صورت همزمان صادق باشد، می توانید بدون تعویض تاچ و ال سی دی اورجینال گوشی و تنها با تعویض گلس گوشی، تاچ و ال سی دی را تعمیر کنید. بدیهی است که هزینه ی تعویض گلس روی ال سی دی گلس شکسته بسیار ارزان تر از تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شما خواهد بود؛ ضمن آن که تاچ و ال س دی اورجینال موبایل را نیز تعویض نکرده اید و کیفیت اصلی تصویر و ویدیو حفظ خواهد شد.  تعویض ال سی دی گلس شکسته موبایل های آیفون و سامسونگ، در کوک موبایل، با گارانتی اصالت گلس مورد استفاده انجام می پذیرد . برای اطلاع بیشتر از نحوه ی تعویض گلس موبایل، می توانید روی لینک تعویض گلس موبایل کلیک نمایید. کوک موبایل با توجه به اهمیت دانش و دانشگاهیان، قیمت های تعویض ال سی دی گلس شکسته آیفون ها را برای این عزیزان همراه با تخفیف در نظر گرفته است . برای مثال می توانید با کلیک روی تعویض گلس، قیمت های مربوط به تعویض گلس (ال سی دی گلس شکسته) محصولات اپل را ببینید.

آموزش تعمیرات موبایل

  تعمیرات سخت افزار و نرم افزاری موبایل، یکی از پر درآمد ترین شغل های حوزه ی الکترونیک و تکنولوژی است. براساس گزارشات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمعیت هشتاد میلیونی ایران حدود ۴۰ میلیون نفر گوشی هوشمند دارند. موبایل ها نیز مانند هر وسیله ی الکترونیکی دیگر ، آسیب می بینند و خراب می شوند و صد البته به تعمیر نیاز پیدا می کنند. تعداد بسیار زیادی از تعمیرات موبایل مربوط به تعمیرات سخت افزار موبایل است. دپارتمان تعمیرات و آموزش کوک موبایل مفتخر است که آموزش تخصصی تعمیرات موبایل با محوریت آموزش سخت افزار موبایل را برای اولین بار در تهران و به صورت فوق تخصصی ارایه نماید.

آنچه در کوک موبایل و تحت نظر اساتید مجرب و شناخته شده ی تعمیرات سخت افزار موبایل می آموزید :

  • تئوری الکترونیک  
  • عیب یابی برد معیوب
  • نرم افزار موبایل
  • تعمیرات تخصصی موبایل
  • کار با ابزار دقیق تست و تعمیر
  • کار در محیط واقعی

آموزش تعمیرات در محیط واقعی و آشنایی با چالش های محیط کار در دوره کارآموزی: بدیهی است کارآموزانی که آموزش ها را فرا میگیرند می توانند انواع و اقسام موبایل ها را عیب یابی و تعمیر نمایند و از این راه منبع درآمدی عالی را برای خود ایجاد نمایند. کارآموزان پس از گذراندن دوره های آموزشی مطالب زیر را فرا گرفته اند:

  •  مبانی الکترونیک
  • عیب یابی سخت افزار موبایل
  • نقشه خوانی سخت افزار موبایل
  • تعویض قطعات موبایل
  • تعمیر قطعات موبایل
  •  آموزش نحوه ی صحیح ریبال کردن آی سی
  • نحوه ی شابلون کردن
  • تعمیر قطعات موبایل

   گاهی با سرویس قطعه الکترونیکی، مشکل گوشی حل می شود و نیازی به تعویض قطعه نیست. تعویض قطعات موبایل هزینه ای به مراتب بالاتر، بر مشتری تحمیل می کند. تشخیص تعمیر پذیری قطعه نیز نیاز به مهارت و تجربه دارد. تعمیرات شامل تعمیر هر قطعه ی به کار رفته در موبایل اعم از فلت شارژ، صفحه کلید، ال سی دی، اسپیکر، میکروفون، جک هندزفری، آی سی ها، برد، وای فای، بلوتوث و  … است.

  • نقشه خوانی

   شامل آموزش تمام اطلاعات مربوط به قطعات الکترونیکی و مکانیکی به کار رفته در موبایل، نحوه ی ارتباط قطعات الکترونیکی با یکدیگر، نحوه ی عملکرد هر قطعه در مدار و کاربرد آن در تست مدار و مطالبی از این دست است.

  • آموزش نحوه ی شابلون کردن

   آموزش نحوه ی شابلون کردن قطعات الکترونیکی به کار رفته در موبایل، فرآیندی که نیاز به تخصص و تمرین بسیار زیاد دارد و نقش استادی متخصص در آموختن ترفندهای شابلون کردن را نمی توان نادیده گرفت. شابلون کردن به منظور پایه سازی آی سی به کار می رود. آموزش شابلون کردن به وسیله ی تجهیزات پیشرفته، به منظور آماده سازی کارآموزان برای چالش های محیط واقعی تعمیرات موبایل به صورت فوق تخصصی آموزش داده می شود.

  • آموزش تعویض قطعات

این بخش از آموزش، شامل آموزش تعویض قطعات از کار افتاده ی موبایل با استفاده از جدیدترین علم روز و پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود است. آموزش ها شامل مباحث پیشرفته ای چون آموزش نحوه ی تعویض آی سی چسبی نیز است.

  • مبانی الکترونیک

 مبانی الکترونیک شامل یادگیری نحوه ی عملکرد قطعات الکترونیکی در مدارات موبایل ها است. این قطعات شامل انواع مقاومت، خازن، ترانزیستور، آی سی و قطعات اس ام دی است.

جدول قیمت زیر، هزینه ی دوره های کارآموزی را در دپارتمان آموزش تعمیرات موبایل کوک موبایل نمایش می دهد.

هزینه ی کل دوره

(سخت افزار و نرم افزار)

هزینه آموزش دوره نرم افزار

هزینه آموزش

دوره ی سخت افزار

عنوان  دوره

کد دوره

1,500,000

300,000

 

1,200,000

دوره آموزشی گروهی

(4 الی 6 نفره)

101

1,800,000

400,000

1,400,000

دوره آموزشی نیمه خصوصی

(2 الی 3 نفره)

102

2,000,000

500,000

1,500,000

دوره آموزش خصوصی(تک نفره)

103

  • اعطای مدرک معتبر دانش آموختگی تعمیرات موبایل (سخت افزار و نرم افزار)
  • امکان استخدام پس از طی دوره های آموزشی موفقیت آمیز و کسب حد نصاب نمره توسط کارآموز

( درصورت به توافق مالی رسیدن با مدیران مجموعه )

  • قیمت های اعلام شده در جدول قیمت بر حسب تومان است.
  • پرداخت می تواند به صورت نقدی و یا اقساطی باشد.
  • مشاوره  و جلسه ی اول به صورت رایگان برگزار می گردد.

تعویض و ارتقایEMMC  ( اصطلاحاً هارد) آیفون

شاید یکی از مشکلاتی که بسیاری از دوستان و مشترکین آیفون پسند با آن درگیر هستند، ظرفیت آیفون است. عمده ی خریداران محصولات اپل، از عملکرد آیفون خود راضی هستند و تنها خرده ای که از گوشی خود می گیرند ظرفیت EMMC (هارد) آن باشد. اما این مسئله توسط تیم تعمیرات کوک موبایل حل شده است. از طرف دیگر اپل به ازای هر پله افزایش ظرفیت در دستگاه های خود حدود 100 دلار به قیمت گوشی اضافه می کند و چه بسا کاربرانی که به دلیل قیمت گران تر آیفون با ظرفیت بالاتر، مجبور به خرید آیفون های با ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی شده اند! خبر خوب این است که شما میتوانید در صورت ناکافی بودن ظرفیتEMMC  )هارد( آیفون، اقدام به تعویض هارد و ارتقا حافظه آیفون خود کنید.

فرآیند تعویض و ارتقای EMMC آیفون ها به این طریق صورت می گیرد که ابتدا متخصص خبره ی سخت افزار آیفون با استفاده از نوین ترین تکنولوژی موجود در بازار اقدام به برداشتن NAND Flash آیفون از روی لاجیک برد گوشی کرده و سپس آن را با NAND Flash با ظرفیت مطلوب که بر اساس شماره سریال منحصر به فرد آیفون شما پروگرام شده است، جایگزین می نماید. در طی این فرآیند، هارد آیفون شما از روی برد بلند میشود و کلیه اطلاعات مربوط به سریال موبایل و IMEI و سایر آدرس های انحصاری ثبت شده روی گوشی شما یادداشت میشود و همگی روی هارد جدید نوشته میشود. با این کار شما همان گوشی قبلی و با شماره سریال و IMEI قبلی خودتان را دارید با این اوصاف که ظرفیت EMMC  (هاردتان) را افزایش داده اید و از نظر امنیتی نیز خللی در گوشی موبایلتان ایجاد نمیشود ( برای مثال اگر گوشی شما دزدیده شود شما میتوانید با همان جعبه به نیروی انتظامی مراجعه کنید و از طریق IMEI پیگیری شکایت خود را انجام دهید) و همچنین بابت به روز رسانی آن از طریق آیفون ما میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که هر زمانی که کمپانی نسخه جدید ios را برای گوشی شما ارسال کند شما قادر به آپدیت آن هستید پس از قرار دادن Nand Flash جدید روی لاجیک برد، می توانید از مسیر Setting--->About--->Storage  نسبت به کنترل ظرفیت جدید EMMC (هارد آیفون) خود اقدام نمایید. برای دوستانی که ممکن است بابت اصل بودن هارد شبه ای داشته باشند، کوک موبایل این اطمینان را می دهد که کلیهEMMC  )هاردهای( استفاده شده در مجموعه، آی سی اورجینال شرکت اپل است  و کوک موبایل بابت اصالت قطعات استفاده شده در ارتقای هارد آیفون، به کاربران آیفون ها گارانتی اعطا می کند.

شما میتوانید بر اساس جدول قیمت زیر نسبت به تعویض و ارتقاء هارد آیفون خود اقدام نمایید.

مدل گوشی

ظرفیت EMMC

هزینه ی تعویض و ارتقا

آیفون 6

16 گیگا بایت

180 هزار تومان

32 گیگا بایت

250 هزار تومان

64 گیگا بایت

320 هزار تومان

آیفون 6 Plus

16 گیگا بایت

190 هزار تومان

32 گیگا بایت

260 هزار تومان

64 گیگا بایت

330 هزار تومان

آیفون 6s

16 گیگا بایت

220 هزار تومان

32 گیگا بایت

250 هزار تومان

64 گیگا بایت

270 هزار تومان

128گیگابایت

320 هزار تومان

آیفون 6s Plus

16 گیگا بایت

230 هزار تومان

32 گیگا بایت

260 هزار تومان

64 گیگا بایت

280 هزار تومان

128گیگابایت

330 هزار تومان

آیفون 7

32 گیگا بایت

300 هزار تومان

128 گیگا بایت

380 هزار تومان

256 گیگا بایت

450 هزار تومان

آیفون7 Plus

32 گیگا بایت

310 هزار تومان

128 گیگا بایت

390 هزار تومان

256 گیگا بایت

460 هزار تومان

قیمت های فوق برای کاربرانی که گوشی هایشان دچار مشکل EMMC (هارد) شده است، نیز صادق است. 

تعویض قطعات موبایل

این بخش از تعمیرات گوشی شامل تمامی اقدامات مرتبط با تعویض صفحه نمایش موبایل  (LCD)،تعویض دکمه Home ؛ مشکلات مربوط به باتری، دکمه روشن کردن گوشی و یا اصطلاحا پاور گوشی، دوربین گوشی، پورت  USB،تعمیرات اسپیکر، ورودی های گوشی یا تبلت و به طور کلی تعویض کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی به کار رفته در ساخت گوشی است.

در مورد تعویض قطعات موبایل نیز می توانید قیمت تعویض قطعات موبایل را روی سایت کوک موبایل و ذیل مسیر زیر:

"منو--> خدمات تعمیرات موبایل---> تعویض قطعات موبایل همراه با قیمت"  پیدا کنید.

از طرفی برای علاقه مندان به بحث تعمیرات موبایل و تعویض قطعات موبایل، آموزش گام به گام تعویض قطعات را نیز روی سایت قرار داده ایم و می توانید این آموزش را ذیل مسیر: 

"منو---> راهنمای تعمیرات تخصصی موبایل---> انتخاب برند" بیابید.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : kookmobile
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد